Search

Content

Κυριακή 3 Μαρτίου 2019

Νέδερλαντς

χρειάστηκαν δύο βαλίτσες κι ένα αεροπλάνο/
μια άλλη γη, μ' έναν άλλον αέρα και πιο γερό χώμα να πατάς/
δίπλωσα τα ζιβάγκο μου μια μέρα και ρύθμισα το ρολόι μου
μια ώρα πίσω/
στην απογείωση όταν το αεροπλάνο έπαψε ν' ακουμπάει έδαφος,
έβαλα τα κλάματα/
σκέφτηκα τα πρόσωπα που θα κάνω καιρό να δω/
κι εκείνα τα χέρια που θα κάνω καιρό να φιλήσω/
κάθε χέρι και μια σφαίρα στην καρδιά,
κάθε πρόσωπο κι ένα δυνατό στο στομάχι μαχαίρωμα/
ο χρόνος θα μου δείξει/
ο χρόνος θα δείξει/
ο χρόνος/
-β.τ


2 σχολίασαν:

Cap_Head says:
at: 3 Μαρτίου 2019 στις 10:30 μ.μ. είπε...

kathe gamimenh arxh kai duskolh skoupise ta matia sou kai des mprosta

φτου ξελευθερία says:
at: 5 Μαρτίου 2019 στις 12:23 π.μ. είπε...

@Cap_Head ❤❤❤

Πληροφορίες

Η Φωτό Μου
/Κάθε φορά θαρρώ πως σε φτάνω /Πάω να σε ξεχωρίσω απ' τα άλλα που αγαπώ /Σε βρίσκω όμως μέσα σ' όλα

Αρχειοθήκη ιστολογίου

(Έχω στο μυαλό μου βίσωνες κι αγγέλους, το μυστικό των ανθεκτικών χρωματικών ουσιών, τα προφητικά σονέτα, το άσυλο της τέχνης.
Κι αυτή είναι η μοναδική αθανασία που εσύ κι εγώ, ίσως μοιραζόμαστε.)

Αναγνώστες

To know is like a hunger: it destroys peace.
Louise Glück

The urge to write contained a refusal to live.
— Jean-Paul Sartre

You must understand the whole of life, not just one little part of it. That is why you must read, that is why you must look at the skies, that is why you must sing and dance, and write poems and suffer and understand, for all that is life.
— Jiddu Krishnamurti

Δημοφιλείς αναρτήσεις