Search

Content

Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013

(emshi)

με ξενίζει το ενδιαφέρον σου
δε θα το οικειοποιηθώ ποτέ
θα ζω πάντα μια ζωή καχύποπτη
ερωτευμένη με τα πάθη των άλλων
τρελαμένη με τα λάθη τα δικά τους
θα μετράω αποτσίγαρα και σφάλματα
θα προσθέτω στο αποτέλεσμα μελανιές, σωματικές και μη
τα βράδια θα κλείνομαι σε σπίτια χωρίς φώτα
θα κάνω θυσίες σε βωμούς θεών στους οποίους δεν πίστεψα ποτέ
τα ρολόγια θα χτυπάνε περίεργα τα πρωινά
κι εγώ θα ξέρω να μαγειρεύω μόνο μακαρόνια
με κοροιδεύουν στο είπα; με χλευάζουν γιατί δεν ξέρω να ισορροπώ πάνω στην ευτυχία
δεν πειράζει όμως γιατί χθες κάποιος μου ΄πε πως η ζωή είναι ωραία
κι όλα αυτά στο είπα; επειδή με ξενίζει το ενδιαφέρον σου
το θεωρώ κάλπικο και φτηνό
και δε θέλω να μαγειρεύω μακαρόνια για σένα

2 σχολίασαν:

Δ. says:
at: 19 Νοεμβρίου 2013 στις 5:25 μ.μ. είπε...

Πολυ ομορφος ο ρεαλισμος και ομορφα ντυμενο το κειμενο σου..
Καλη σου μερα! :)

φτου ξελευθερία says:
at: 19 Νοεμβρίου 2013 στις 11:24 μ.μ. είπε...

@Δεσ.
Σ'ευχαριστώ πολύ, καλό βράδυ x

Πληροφορίες

Η Φωτό Μου
/Κάθε φορά θαρρώ πως σε φτάνω /Πάω να σε ξεχωρίσω απ' τα άλλα που αγαπώ /Σε βρίσκω όμως μέσα σ' όλα

Αρχειοθήκη ιστολογίου

(Έχω στο μυαλό μου βίσωνες κι αγγέλους, το μυστικό των ανθεκτικών χρωματικών ουσιών, τα προφητικά σονέτα, το άσυλο της τέχνης.
Κι αυτή είναι η μοναδική αθανασία που εσύ κι εγώ, ίσως μοιραζόμαστε.)

Αναγνώστες

To know is like a hunger: it destroys peace.
Louise Glück

The urge to write contained a refusal to live.
— Jean-Paul Sartre

You must understand the whole of life, not just one little part of it. That is why you must read, that is why you must look at the skies, that is why you must sing and dance, and write poems and suffer and understand, for all that is life.
— Jiddu Krishnamurti

Δημοφιλείς αναρτήσεις