Search

Content

Παρασκευή 21 Ιουνίου 2019

no sense of loss


μπύρες και ιστορίες
η ζωή ντυμένη με μεταξωτά υφάσματα
ξεδιπλώνεται σιγά σιγά η πλοκή
σε δεσμεύει σ' ένα έντονο όνειρο
σου κάνει μάγια και σου γελά πονηρά

Ο Τρόυ από τη Νέα Ζηλανδία,
είναι το αγόρι της Σαρλέτ, που είναι Ολλανδή.
Σε δύο μήνες από τώρα,
θα πουλήσουν όλα τους τα υπάρχοντα,
θα παραιτηθούν από τη δουλειά τους
και θα πάνε να βρουν το σκάφος του πατέρα του,
ο οποίος πλέει κάπου στ' ανοιχτά της Καραϊβικής.
Θα πλεύσουν μαζί του για τέσσερις μήνες.
Ο Τρόυ και η Σαρλέτ.
Με προσεγγίζουν και οι δύο, αλλά ξεχωριστά.
Έχουν ευγενικούς και πράους τρόπους.
Εκείνη ζητάει τον αριθμό μου
και με προσκαλεί για ποτό στο μαγαζί που τραγουδάει.
Έχω ειλικρινείς και πράους τρόπους.
Αναγνωρίζω τη χαρά πριν τη μυρίσω.
Κι έπειτα έχω στιγμές σαν και αυτές,
που με περιβάλλουν χαρακτήρες που σκύβω να προσκυνήσω.
Μου έχει λείψει η ανθρώπινη επαφή.
Δεν περνάει λεπτό χωρίς να τη νοσταλγήσω.

0 σχολίασαν:

Πληροφορίες

Η Φωτό Μου
/Κάθε φορά θαρρώ πως σε φτάνω /Πάω να σε ξεχωρίσω απ' τα άλλα που αγαπώ /Σε βρίσκω όμως μέσα σ' όλα

Αρχειοθήκη ιστολογίου

(Έχω στο μυαλό μου βίσωνες κι αγγέλους, το μυστικό των ανθεκτικών χρωματικών ουσιών, τα προφητικά σονέτα, το άσυλο της τέχνης.
Κι αυτή είναι η μοναδική αθανασία που εσύ κι εγώ, ίσως μοιραζόμαστε.)

Αναγνώστες

To know is like a hunger: it destroys peace.
Louise Glück

The urge to write contained a refusal to live.
— Jean-Paul Sartre

You must understand the whole of life, not just one little part of it. That is why you must read, that is why you must look at the skies, that is why you must sing and dance, and write poems and suffer and understand, for all that is life.
— Jiddu Krishnamurti

Δημοφιλείς αναρτήσεις