Search

Content

Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

Self-cannibalism

αυτό-κανιβαλισμός και ιστορίες με τέρατα που όταν πεινάσουν μασάνε τις ουρές τους
τριγυρνάς μέσα σε σοκάκια ξυπόλητη με βρώμικες πατούσες και μπερδεμένες επιθυμίες
θυμάσαι τα παραμύθια που σου μάθαιναν μικρή και αναπολείς τις χαμένες σου παράνοιες
φροντίζεις τις πληγές σου επειδή τώρα και καλά έχεις μεγαλώσει, αλλά πάντα ξεμένεις από ιώδιο
φοβάσαι τη φωτιά αλλά συνέχεια καταλήγεις με εγκαύματα πρώτου βαθμού σε όλο σου το σώμα
σέρνεις την απάθειά σου μπας και πονέσει και νιώσει κάτι και μεταμορφωθεί σε αγριολούλουδο
μ' αρέσει να υπάρχω μόνη αν και τείνω να το μισώ όταν η μοναξιά μου εκτελεί χρέη τρομοκράτη
φοβάμαι να μοιραστώ τον εαυτό μου αν και τείνω να το αναζητώ όταν με αγγίζεις με τις λέξεις σου
όσο πιο πολύ σε πλησιάζω τόσο πιο πολύ σφίγγεται ο κόμπος στο στομάχι μου
όσο πιο πολύ με πλησιάζεις τόσο πιο πολύ με εγκαταλείπουν οι αισθήσεις μου
αυτό-κανιβαλισμός και ένα κεφάλι ρημαγμένο και αφημένο να ονειρεύεται
αυτό-κανιβαλισμός και μια αποτυχημένη προσπάθεια να πείσω τον εαυτό μου πως δεν ερωτεύεται

0 σχολίασαν:

Πληροφορίες

Η Φωτό Μου
/Κάθε φορά θαρρώ πως σε φτάνω /Πάω να σε ξεχωρίσω απ' τα άλλα που αγαπώ /Σε βρίσκω όμως μέσα σ' όλα

Αρχειοθήκη ιστολογίου

(Έχω στο μυαλό μου βίσωνες κι αγγέλους, το μυστικό των ανθεκτικών χρωματικών ουσιών, τα προφητικά σονέτα, το άσυλο της τέχνης.
Κι αυτή είναι η μοναδική αθανασία που εσύ κι εγώ, ίσως μοιραζόμαστε.)

Αναγνώστες

To know is like a hunger: it destroys peace.
Louise Glück

The urge to write contained a refusal to live.
— Jean-Paul Sartre

You must understand the whole of life, not just one little part of it. That is why you must read, that is why you must look at the skies, that is why you must sing and dance, and write poems and suffer and understand, for all that is life.
— Jiddu Krishnamurti

Δημοφιλείς αναρτήσεις