Search

Content

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

άλλα λόγια δε ρωτώ απόψε

Θέλω να αφεθώ αλλά συνέχεια κάτι με κρατάει πίσω. Πάντα κάτι με αποθαρρύνει και σταματάω λίγο πριν την αρχή. Μου είχες πει να πάψω να περιμένω τον πρίγκιπα γιατί πολύ απλά δε θα ‘ρθει ποτέ και να αρχίσω να ζω τη ζωή μου. Το πρόβλημά μου όμως δεν είναι αυτό. Δεν περιμένω κανέναν πρίγκιπα. Την κολοκύθα και τη νεραϊδόσκονη έχω χάσει. Την ευκαιρία μου να μεταμορφωθώ σε πριγκίπισσα και να περιμένω καρτερικά κάποιον να με κλέψει απ’ το χορό. Οι δείκτες του ρολογιού διαγράφουν κύκλους χωρίς σταματημό, αλλά ό, τι και να κάνω απλά δε μεταμορφώνομαι. Δε θα καταφέρω να γίνω ποτέ μια σωστή πριγκίπισσα. Και αυτό γιατί πάντα θα είμαι χαμένη μέσα μου. Δε θα μπορέσεις ποτέ να με ανακαλύψεις, γιατί δε θα καταφέρω ποτέ να με βρω. Κι αν τελικά με βρεις, θα δεις ότι το γοβάκι δε θα μου κάνει, γιατί δεν είμαι εγώ φτιαγμένη για σένα. Εγώ δεν είμαι φτιαγμένη για κανέναν, γιατί συνεχώς χάνομαι μέσα μου. Συνεχώς πνίγομαι μέσα σε μια κουταλιά νερό, που περιστασιακά φαντάζει ωκεανός. Ιδανικά θα ήμουν η κατάλληλη και θα ταίριαζα μαζί σου απόλυτα. Σαν ένα κομμάτι του παζλ. Αλλά ιδανικός είναι ο κόσμος της Disney, όχι ο δικός μου. Γι’ αυτό ξέρω πως όσο και να παρακαλάω, καμία διαφορά δε θα βλέπω. Και όσο η κολοκύθα μου δε θα γίνεται άμαξα, τόσο πιο πολύ θα παύω να πιστεύω σε εσένα. Κι ας ξέρω ότι δεν είσαι ο πρίγκιπας του παραμυθιού. Κι ας ξέρω πως αυτός που φταίει πραγματικά είμαι εγώ. Εγώ που δεν είμαι γαλαζοαίματη.

5 σχολίασαν:

SpaceExplorer says:
at: 8 Φεβρουαρίου 2012 στις 6:36 μ.μ. είπε...

Εσύ ορίζεις τι είναι σωστό και τι όχι. Μην φοβάσαι για τίποτα και κάνε ότι σου λέει η καρδιά σου. Ετσι Θα μπορεις να λες σε όλους ότι έζησες το παραμύθι σου. Κι ας μην ζήσανε αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα.
Να προσεχείς.
:-**

Ανώνυμος
at: 8 Φεβρουαρίου 2012 στις 7:19 μ.μ. είπε...

αχου ποσο μ άρεσε!!!
ειδικά η τελευταία πρόταση!!

Λία says:
at: 9 Φεβρουαρίου 2012 στις 12:42 π.μ. είπε...

Εγώ σαν πριγκίπισσα θα σου πως πως "αρκεί να το πιστέψεις¨και τότε θα δεις ...με μια η κολοκύθα θα γίνει άμαξα κι εσύ θα βρεθείς με τον πρίγκιπα που κρατά το δικό σου,το σωστό γοβάκι!
Όνειρα γλυκά!

φτου ξελευθερία says:
at: 9 Φεβρουαρίου 2012 στις 4:42 μ.μ. είπε...

@SpaceExplorer
Μακάρι να γίνει έτσι!x
@Douli
Ευχαριστώ πολύ:)
@Λία
Μεγάλη υπόθεση όμως το "αρκεί να το πιστέψω". Ευχαριστώ και ανταποδίδω την ευχή:)

Katerinanina says:
at: 14 Φεβρουαρίου 2012 στις 6:07 μ.μ. είπε...

de 8a se vreio giati prepei esy na vreis ton eayto sou kai ayto einai enas makrys dromos!
wres-wres anarwtiemai an me xerw ki egw h idia kai alh8eia amfivalw! an de xeroume to einai mas den mporoun na mas gnwrisoun kai pragmatika oloi oi alloi...

Πληροφορίες

Η Φωτό Μου
/Κάθε φορά θαρρώ πως σε φτάνω /Πάω να σε ξεχωρίσω απ' τα άλλα που αγαπώ /Σε βρίσκω όμως μέσα σ' όλα

Αρχειοθήκη ιστολογίου

(Έχω στο μυαλό μου βίσωνες κι αγγέλους, το μυστικό των ανθεκτικών χρωματικών ουσιών, τα προφητικά σονέτα, το άσυλο της τέχνης.
Κι αυτή είναι η μοναδική αθανασία που εσύ κι εγώ, ίσως μοιραζόμαστε.)

Αναγνώστες

To know is like a hunger: it destroys peace.
Louise Glück

The urge to write contained a refusal to live.
— Jean-Paul Sartre

You must understand the whole of life, not just one little part of it. That is why you must read, that is why you must look at the skies, that is why you must sing and dance, and write poems and suffer and understand, for all that is life.
— Jiddu Krishnamurti

Δημοφιλείς αναρτήσεις