Search

Content

Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

χαμένη στην απόλαυση απ'την ζάλικι παραίσθηση

Η ανοσία είναι η ιδιότητα του οργανισμού να αμύνεται σε κάποιον εξωτερικό βλαπτικό παράγοντα και να μην υφίσταται τις συνέπειές του.
Αυτό έκανα και εγώ. Εγώ, που πια έχω ανοσία σε σένα και στις συνέπειες σου.
Τώρα ψάχνω να με βρω εκεί που με άφησα.
Τα βράδια περνάνε ήσυχα. Απέξω βέβαια, γιατί από μέσα το χάος. Όλα ένα παραλήρημα. Ανακυκλωμένες σκέψεις τρυπάνε το μυαλό μου ξανά και ξανά. Προσπαθώ να με περιορίσω και να μην αφήσω τα λάθη μου να με κατακλύσουν. 
Αρρωσταίνω, γιατί ξέρω πως αν θέλω μπορώ να χωρέσω τη ζωή μου μέσα σε πέντε γραμμές.
Πλήττω, γιατί ξέρω πως ό, τι φανταχτερό και να συμβεί με τον καιρό θα χάσει το νόημά του και τελικά την ουσία του.
Αδιαφορώ, γιατί μου στερώ τη δυνατότητα να ενδιαφερθώ.
Θυμώνω, γιατί είμαι παγιδευμένη μέσα στο ίδιο μου το σώμα.
Σ’ αγαπώ, γιατί έχεις τη δυνατότητα να μου το επιβάλλεις και ενδίδω γιατί έχεις τη δυνατότητα να με αγνοείς.
Δεν ξέρω αν νοιάζομαι για το που θα με βγάλει όλο αυτό.
Έτσι κι αλλιώς αυτή η χρονιά ήταν γεμάτη από συναισθηματικά ασταθείς μέρες. 
Συγχωρέστε την ασυνέπειά μου. 
Με αυτό θα κλείσω και στις πανελλήνιες.

4 σχολίασαν:

Katerinanina says:
at: 3 Φεβρουαρίου 2012 στις 8:09 μ.μ. είπε...

oloi zoume ta mikra mas dramata exw parathrhsei, o ka8enas gia tous dikoys tou logous, eite legete agaph, doyleia, fovies k.a.p.! Ola mesa sto myalo mas einai, shmera xypnhsa entromh kai mou gyrnoiusan sto myalo fovies palies, etsi apla gyrisan sth skepsh mou, etsi apla olh mera prospa8w na tis apokrousw!den einai eykolo, exw ayto to gnwsto gargalito stp stomaxi! Pragmatika einai ola mes to myalo mas kai to 8ema einai pws mporoume na ta xefytrwsoume apo ekei... Vasika mporoume??? Wrws-wres skeftomai na pa8aina mia mini amnhsia, alla gia merikes skepseis perierges axizei na xasw oti ezhsa? Exallou kai ta perierga filh mou se ma8ainoyn, meta vgaineis pio dunatos kai as ayto to meta argei gai wres , meres , mhnes h ews kai xronia...
Oloklhrh anarthsh ekana mou fainetai alla me enepneyses!
kouragio ola perastika einai (de xerw an ayto se kanei na niw8eis kalytera h xeirotera ma einai h alh8eia)!!!

φτου ξελευθερία says:
at: 4 Φεβρουαρίου 2012 στις 8:41 μ.μ. είπε...

@katerinanina
Αυτό με προβληματίζει, πως όλα είναι περαστικά. Καλά ή καλά, είναι περαστικά! Ίσως βέβαια να είναι καλύτερα έτσι.. Ελπίζω σήμερα να είσαι καλύτερα:)
x

αυτή που ήταν κάποτε says:
at: 8 Φεβρουαρίου 2012 στις 2:32 π.μ. είπε...

Όλα αυτά που λες με περιγράφουν κι ας απέχω 7 χρόνια από τις πανελλήνιες...

Καλή επιτυχία όπως και να 'χει! Τον ευατό σου βάλε πρώτη μοίρα και προχώρα χωρίς στάσεις...

φτου ξελευθερία says:
at: 8 Φεβρουαρίου 2012 στις 2:49 μ.μ. είπε...

@αυτή που ήταν κάποτε
Σ'ευχαριστώ πολύ! Αυτό προσπαθώ να κάνω,αλλά τα εμπόδια είναι τόσα πολλά..

Πληροφορίες

Η Φωτό Μου
/Κάθε φορά θαρρώ πως σε φτάνω /Πάω να σε ξεχωρίσω απ' τα άλλα που αγαπώ /Σε βρίσκω όμως μέσα σ' όλα

Αρχειοθήκη ιστολογίου

(Έχω στο μυαλό μου βίσωνες κι αγγέλους, το μυστικό των ανθεκτικών χρωματικών ουσιών, τα προφητικά σονέτα, το άσυλο της τέχνης.
Κι αυτή είναι η μοναδική αθανασία που εσύ κι εγώ, ίσως μοιραζόμαστε.)

Αναγνώστες

To know is like a hunger: it destroys peace.
Louise Glück

The urge to write contained a refusal to live.
— Jean-Paul Sartre

You must understand the whole of life, not just one little part of it. That is why you must read, that is why you must look at the skies, that is why you must sing and dance, and write poems and suffer and understand, for all that is life.
— Jiddu Krishnamurti

Δημοφιλείς αναρτήσεις