Search

Content

Σάββατο 14 Μαΐου 2011

ξύπνα, ώρα για ύπνο


Σ’ ένα παράλληλο σύμπαν είμαστε ένας τέλειος άνθρωπος. Κανείς μας δεν πάσχει από κατάθλιψη. Γιατροί και άρρωστοι δεν υπάρχουν. Όλοι είναι κανονικοί και συνυπάρχουν ευτυχισμένοι. Σ’ ένα παράλληλο σύμπαν εγώ δεν παραπονιέμαι συνέχεια στο γάτο μου, ούτε σκοτώνω την ώρα μου αναρωτώμενη «τώρα τι;». Δεν υπάρχουν ρολόγια. Μεγάλα ηχεία είναι τοποθετημένα παντού, και παίζουν μουσική όλων των ειδών για να ικανοποιούν όλα τα γούστα. Σ΄ ένα παράλληλο σύμπαν το λεωφορείο δεν αργεί να έρθει και το καυσαέριο δεν μολύνει το περιβάλλον. Δεν μας κυβερνούν ανίδεοι αρχηγοί, ούτε υποτασσόμαστε σε νόμους και ιδέες που μας θέλουν φυλακισμένους στην ελευθερία μας. Δεν υπάρχουν έγνοιες και όλα είναι δωρεάν. Ο κόσμος γελάει και το γέλιο του σπάει κάθε σύννεφο που σχηματίζεται στον ουρανό και κρύβει τον ήλιο. Σ’ ένα παράλληλο σύμπαν το φεγγάρι βγαίνει όποτε του γουστάρει και δεν ακολουθεί ποτέ την ίδια διαδρομή. Τα λεφτά δεν αγοράζουν την ευτυχία, ούτε την επιτυχία, ούτε το κακό των άλλων. Είναι μισητά από όλους. Σ’ ένα παράλληλο σύμπαν, δεν κατακλυζόμαστε καθημερινά από αρνητικά γεγονότα και από βίαιους ή ακόμα και επιτηδευμένους θανάτους. Απλά συνυπάρχουμε χαρούμενα.
Στο ίδιο παράλληλο σύμπαν σ’ αγαπώ και η αγάπη μου δεν έχει ούτε τέλος, ούτε αρχή.

0 σχολίασαν:

Πληροφορίες

Η Φωτό Μου
/Κάθε φορά θαρρώ πως σε φτάνω /Πάω να σε ξεχωρίσω απ' τα άλλα που αγαπώ /Σε βρίσκω όμως μέσα σ' όλα

Αρχειοθήκη ιστολογίου

(Έχω στο μυαλό μου βίσωνες κι αγγέλους, το μυστικό των ανθεκτικών χρωματικών ουσιών, τα προφητικά σονέτα, το άσυλο της τέχνης.
Κι αυτή είναι η μοναδική αθανασία που εσύ κι εγώ, ίσως μοιραζόμαστε.)

Αναγνώστες

To know is like a hunger: it destroys peace.
Louise Glück

The urge to write contained a refusal to live.
— Jean-Paul Sartre

You must understand the whole of life, not just one little part of it. That is why you must read, that is why you must look at the skies, that is why you must sing and dance, and write poems and suffer and understand, for all that is life.
— Jiddu Krishnamurti

Δημοφιλείς αναρτήσεις