Search

Content

Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2018

Déjà Vu

8/5/2017, Χίος

«μέσα από τους άντρες μου - αγάπησα εμένα», είπε η πρώτη
κι έβηξε από μέσα της κούραση πολλή
«θα δεις έτσι θα γίνει και με σένα,
αρκεί να είσαι ο εαυτός σου και θα δεις»
η δεύτερη κυρία είπε «μέχρι τις εφτά θα είμαστε
ανοιχτά, κάτσε εδώ όσο θέλεις» κι άναψε το τσιγάρο της
οι άνθρωποι που μου κεντρίζουν το ενδιαφέρον
βρίσκονται μέσα σε δωμάτια που δεν έχουν τοίχους
τους αγγίζω και τους ξεδιαλέγω - μέσα από
τεράστιες στοίβες ρούχων που έχουν μυρωδιά ναφθαλίνης
χορεύουμε με λέξεις για λίγο, κι ύστερα τους αφήνω
αφού τους αποχαιρετώ και κλείνω το μάτι μου με νόημα
«οι άνθρωποι της ζωής μου, ήταν όλοι θερμοί
και είχαν για τα πάντα άποψη», θα λέω εγώ
και θα προσπαθώ να αποφεύγω να μ' αγαπάω μέσα
από τα μάτια άλλων - ειδικά αν είναι λάγνα
«μπράβο σου πάντως» θα μου ξαναλέει μετά η πρώτη
«βαρέθηκα τους ανθρώπους που στις μεταξύ
τους σχέσεις κάνουν εκπτώσεις»
κι αυτή τη φορά θα έχει δίκιο
-β.τ

https://www.youtube.com/watch?v=XkEqk9Fb4oE&t=0s&list=FLrrYexcA648-fBltUGuY9hg&index=11

0 σχολίασαν:

Πληροφορίες

Η Φωτό Μου
/Κάθε φορά θαρρώ πως σε φτάνω /Πάω να σε ξεχωρίσω απ' τα άλλα που αγαπώ /Σε βρίσκω όμως μέσα σ' όλα

Αρχειοθήκη ιστολογίου

(Έχω στο μυαλό μου βίσωνες κι αγγέλους, το μυστικό των ανθεκτικών χρωματικών ουσιών, τα προφητικά σονέτα, το άσυλο της τέχνης.
Κι αυτή είναι η μοναδική αθανασία που εσύ κι εγώ, ίσως μοιραζόμαστε.)

Αναγνώστες

To know is like a hunger: it destroys peace.
Louise Glück

The urge to write contained a refusal to live.
— Jean-Paul Sartre

You must understand the whole of life, not just one little part of it. That is why you must read, that is why you must look at the skies, that is why you must sing and dance, and write poems and suffer and understand, for all that is life.
— Jiddu Krishnamurti

Δημοφιλείς αναρτήσεις