Search

Content

Παρασκευή 15 Ιουνίου 2018

τα κατάλοιπα της αποθέωσης

λίγο τα βουβά τοπία
λίγο το καλοκαίρι που όλο φεύγει κι όλο έρχεται
λίγο η αινιγματική γραφή
λίγο η ανάσα σου που ανεβάζει κι άλλο τη θερμοκρασία του δέρματος
λίγο οι σκέψεις
και λίγο οι ανταλλαγές αυτών
λίγο τα τσιγάρα
λίγο οι δύσπνοιες που όλο φεύγουν κι όλο έρχονται
λίγο η χαρά
λίγο η απογοήτευση
λίγο η παρέα
και λίγο η ερωτίλα που πάντα κάπου υποβόσκει
λίγο οι ευχές που πετάς στον αέρα
λίγο τα λιμάνια
λίγο οι άνθρωποι των λιμανιών αυτών
λίγο οι αναγνώσεις
και λίγο οι απαγγελίες
λίγο οι φλόγες που ανάβεις
λίγο τα σώματα που καις
λίγο η μοναξιά
λίγο που παντού ψάχνεις τη μαγεία
λίγο η κούραση
και λίγο η αργοπορία

που πας τώρα να γκρεμιστείς στα σκοτάδια μου;
-Β.Τ

https://www.youtube.com/watch?v=x-LUdYNDlUs&index=14&list=FLrrYexcA648-fBltUGuY9hg

0 σχολίασαν:

Πληροφορίες

Η Φωτό Μου
/Κάθε φορά θαρρώ πως σε φτάνω /Πάω να σε ξεχωρίσω απ' τα άλλα που αγαπώ /Σε βρίσκω όμως μέσα σ' όλα

Αρχειοθήκη ιστολογίου

(Έχω στο μυαλό μου βίσωνες κι αγγέλους, το μυστικό των ανθεκτικών χρωματικών ουσιών, τα προφητικά σονέτα, το άσυλο της τέχνης.
Κι αυτή είναι η μοναδική αθανασία που εσύ κι εγώ, ίσως μοιραζόμαστε.)

Αναγνώστες

To know is like a hunger: it destroys peace.
Louise Glück

The urge to write contained a refusal to live.
— Jean-Paul Sartre

You must understand the whole of life, not just one little part of it. That is why you must read, that is why you must look at the skies, that is why you must sing and dance, and write poems and suffer and understand, for all that is life.
— Jiddu Krishnamurti

Δημοφιλείς αναρτήσεις