Search

Content

Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2017

(ελεύθερη πτώση)


Πράος και ακίνητος, με μάτια που γελούν νοσταλγικά
σαν να διέπραξες μόλις το προπατορικό αμάρτημα/
Απ' τα ακροδάχτυλά σου κρέμεται ένας χαμένος παράδεισος,
μια ιδέα που μαγκώνει μέσα απ΄τα χείλη σου και δε χωρά να βγει/
Τα κρατούμενα μας παραμένουν σφραγισμένα στις τσέπες,
μέσα σε μπουφάν που δεν παρέχουν ζέστη,
μέσα σε βαγόνια στα οποία κάνουμε έρωτα/
Το ξέρω πως προσπαθείς να μου φωτίζεις τα σκοτάδια,
εσύ έχεις πάντα το νου σου στο αν μεγαλώνουν οι σκιές/

Μισοκοιμισμένη σε βράχια που γδέρνουν,
βλέπω τα χέρια σου και θέλω να γίνουν σπίτι μου/
Αν γινόταν θα έμπαινα μέσα σε όλα τα βιβλία που διαβάζεις,
θα γινόμουν γραφή και ποίημα και πρόζα και λεκές/
Φεγγάρι τα βράδια και άνισος πόλεμος μέσα σου,
ανορθόγραφες λέξεις σβησμένες από την υγρασία του καιρού/
Θα ακουμπούσα το κεφάλι μου στο στήθος σου
και θα περίμενα τη σκόνη του χρόνου να καθίσει/

Λένε πως οι καιροί δεν είναι ικανοί για αγάπη
και πως μας τρώει στο τέλος η βασίλισσα/
Αλλά εγώ ξέρω πως αυτό το λένε οι ανίδεοι,
εκείνοι που δεν τους έχεις συστηθεί σωστά/
Σε εμένα όμως ήρθες με διάτρητους πόρους στο δέρμα,
και με άφησες να κυλήσω πάνω σου σαν καυτό κερί/
Κι εφόσον επέλεξα να ποτίσω τη φαντασία σου με αίμα,
τώρα δεν έχω παρά να τάζομαι πλανόβιος περαστικός του ονείρου σου/


(φώτιζέ μου τα όνειρα)
-β.τ

Πληροφορίες

Η Φωτό Μου
/Κάθε φορά θαρρώ πως σε φτάνω /Πάω να σε ξεχωρίσω απ' τα άλλα που αγαπώ /Σε βρίσκω όμως μέσα σ' όλα

Αρχειοθήκη ιστολογίου

(Έχω στο μυαλό μου βίσωνες κι αγγέλους, το μυστικό των ανθεκτικών χρωματικών ουσιών, τα προφητικά σονέτα, το άσυλο της τέχνης.
Κι αυτή είναι η μοναδική αθανασία που εσύ κι εγώ, ίσως μοιραζόμαστε.)

Αναγνώστες

To know is like a hunger: it destroys peace.
Louise Glück

The urge to write contained a refusal to live.
— Jean-Paul Sartre

You must understand the whole of life, not just one little part of it. That is why you must read, that is why you must look at the skies, that is why you must sing and dance, and write poems and suffer and understand, for all that is life.
— Jiddu Krishnamurti

Δημοφιλείς αναρτήσεις